W jury zasiadły największe autorytety światowej reklamy, m.in. David Droga (Droga5), Nick Law (R/GA) i Gerry Graf (Barton F. Graf 9000). Do tegorocznego konkursu Facebook Awards zgłoszono tysiące projektów zrealizowanych w 80 krajach w 2014 roku.
Wśród nagrodzonych po raz pierwszy w historii konkursu znalazła się agencja z Polski. Złoto w kategorii Media Strategy otrzymał projekt zrealizowany dla Polskich Linii Lotniczych LOT „#KISSaLOT – Świat pod jemiołą”.
Zobacz również
„LOT znalazł się wśród pierwszoligowych marek i social mediowych kampanii rozpoznawalnych na całym świecie. Dzięki innowacyjnemu wykorzystaniu technologii i otwartości klienta na niestandardowe rozwiązania udało się nam zrealizować projekt doceniony przez tak znamienite jury. Jest to też dotychczas najwyższa nagroda dla DDB Worldwide na Facebook Awards” – komentują Zuza Duchniewska-Sobczak i Maciek Waligóra, Executive Creative Directors DDB&tribal.
Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiadało MEDIA DDB&tribal.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]