Z pomocą specjalnego kreatora życzeń dostępnego na stronie wszyscy chcący powiedzieć swoim ojcom „Dziękuję” będą mogli przygotować personalizowaną animację. Za realizację działań odpowiadają Isobar Polska, dom mediowy Carat oraz agencja iProspect.
Kreator dostępny na stronie pozwala na stworzenie personalizowanego albumu z podziękowaniem dla swojego taty. Użytkownik może wpisać własne podziękowanie za wspólnie spędzony czas oraz wskazać rzeczy, za które jest wdzięczy swojemu tacie. Użytkownik może przesłać swojemu tacie link do stworzonej przez siebie aplikacji. Najbardziej kreatywne życzenia są nagradzane przez Oreo personalizowanymi albumami w formie drukowanej oraz ciasteczkami, które do nagrodzonych osób trafią przed Dniem Ojca.
Zobacz również
Za realizację kampanii odpowiadają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska – agencja reklamowa Isobar, iProspect oraz dom mediowy Carat. Konkurs wspiera kampania display, kampania Adwords oraz działania w mediach społecznościowych.
Spółki należące do Dentsu Aegis Network Polska pracują dla marek z portfolio Mondelez Polska od stycznia 2014 r.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing