Najlepsze połączenia – tylko od Tymbarku! Niestandardowa kampania outdoorowa Tymbarku

Malina-Mięta czy Cytryna-Mięta? Każdy z tych orzeźwiających, napojowych wariantów jest doskonałą propozycją na lato, dedykowaną tym, którzy cenią sobie to, co najlepsze. Poprzez nową kampanię outdoorową Tymbark zachęca do spróbowania orzeźwiających, smakowych połączeń w letnie, wakacyjne dni.
O autorze
0 min czytania 2015-07-03

Na ulicach największych, polskich miast, takich jak: Kraków, Warszawa, Łódź, Poznań pojawiły się kreatywne billboardy w dwóch wersjach – dwu i trójwymiarowej – w postaci owocowych, malinowych lub cytrynowych ust, połączonych słomką z ogromną butelką napoju Tymbark. Napojowe propozycje marki to połączenie doskonałego smaku i najwyższej jakości – bez dodatku konserwantów i substancji słodzących – idealny wybór dla wszystkich testerów niebanalnych, orzeźwiających smakowych połączeń.

Agencja odpowiedzialna za kreację: Brainbox
Dom mediowy: Mindshare
Data rozpoczęcia kampanii outdoorowej: lipiec 2015 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj