Euro RTV AGD eksmituje wirusy razem z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Kampania „Eksmitujemy wirusy” promuje dodatkowy pakiet ochrony antywirusowej. Za strategię komunikacji oraz kreację odpowiada agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland
O autorze
0 min czytania 2015-07-06

Wirusy i inne zagrożenia internetowe mogą doprowadzić do poważnych szkód i problemów. Euro RTV AGD dba o to, by zakupiony sprzęt był bezpieczny. Każdy smartfon, tablet oraz komputer kupiony w sieci Euro RTV AGD jest wyposażony w zaawansowany pakiet ochrony wirusowej, by zapewnić odpowiednie bezpieczeństwo.

Kampanię „Eksmitujemy wirusy” wspiera spot reklamowy, w którym, z pozoru przyjazne, lecz smutne wirusy szukają swojego miejsca –  nie mają bowiem dostępu do sprzętu. Spot jest przeznaczony do Internetu i jest początkiem kampanii, na którą składają się m.in. kampania internetowa oraz materiały POS.  

Kampania potrwa do 31.08.2015 r.
Kreacja: Lemon Sky J. Walter Thompson Poland
Dom produkcyjny: Xantus 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj