IMS specjalizuje się w mediach in-store oraz w nowatorskich rozwiązaniach sensorycznych dla sieci handlowych. Grupa, która jest liderem w swojej kategorii, rozwinęła specyficzne kompetencje w dziedzinach kluczowych dla jej rozwoju. To właśnie kompetencje Grupy będą komunikowane w ramach nowej identyfikacji.
W ramach wprowadzanych zmian spółka zmienia nazwę z Internet Media Services na IMS S.A., a istotnym modyfikacjom ulega identyfikacja wizualna IMS S.A. i spółek zależnych. Kod kolorów IMS został oparty na kolorze wiodącym (rubin) oraz czterech kolorach wspomagających, przypisanych do kompetencji zgromadzonych w czterech głównych departamentach Grupy.
Zobacz również
Jednym z celów nowej identyfikacji Grupy jest zbudowanie silnej, nowoczesnej i rozpoznawalnej marki biznesowej zunifikowanej w modelu monobrandowym. Takie rozwiązanie ma na celu zbudowanie przekazu klarownie obrazującego kompetencje, którymi operuje Grupa. Obecnie poszczególne działy w ramach grupy będą występować pod wspólną nazwą IMS wspartą rozszerzeniem kompetencyjnym departamentów: IMS media, IMS sensory, IMS r&d i IMS events.
Strategia marki jest realizowana również w zakresie komunikacji marketingowej. Zadania nowej strategii komunikacyjnej obejmują m.in. edukację rynku w zakresie potencjału wykorzystania mediów sensorycznych, komunikację potencjału eksperckiego IMS oraz wsparcie sprzedaży usług Grupy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]