Agencja social media click community zaczęła współpracę z siecią aptek Panaceum. Jej zadaniem będzie kreowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych.
Dzięki połączeniu sił dywizji click community i click commerce powstanie również nowoczesna apteka internetowa. Stworzenie platformy iPanaceum, wdrożenie nowoczesnego systemu CRM edrone oraz całościowa obsługa komunikacji w mediach społecznościowych to początek zintegrowanych działań grupy.
Zobacz również
Panaceum to sieć aptek, która istnieje na rynku od 22 lat i posiada w całości polski kapitał. Wykorzystując bogate doświadczenie chce zadbać o świadomość ludzi dotyczącą odpowiedniego wykorzystywania leków i suplementów w codziennej diecie.
“Działania w social media skupiają się na budowaniu zaangażowanej społeczności cechującej się zdrowym podejściem do życia” – mówi Anna Ledwoń Creative Director w click community.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]