Celem nowej specjalności prowadzonego przez Wydział Humanistyczny AGH jest wykształcenie interdyscyplinarnych specjalistów, łączących wiedzę socjologiczną z najnowszymi trendami w zakresie biznesowego wykorzystania Internetu. Oprócz obowiązkowych zajęć kanonowych z socjologii, m.in. z współczesnej filozofii społecznej, metodologii nauk społecznych, na przyszłych magistrów czeka wiele praktycznych zajęć. Wśród nich możliwość odkrywania tajników e-pracy zarówno podczas wykładów oraz warsztatów o handlu elektronicznym i nowoczesnych formach komunikacji.
Niezwykle interesująco zapowiadają się prowadzone przez Katarzynę Blak z Socjomania.pl ćwiczenia i zajęcia praktyczne z zakresu nowych technologii w sferze społecznej i edukacji (e-health, e-government, e-learning) oraz inicjatywach zorientowanych społecznie, którymi ma oczarować krakowskich studentów Zyta Machnicka z HEAD MADE Employer Branding.
Zobacz również
Wśród prowadzących zajęcia będą przedstawiciele takich firm jak Eksadra Opcom (przedmiot: Społeczności wirtualne), MegapanelPBI/Gemius (E-trends. Społeczności wirtualne), Freshmail (Innowacyjność i marketing w e-gospodarce. E-biznes), Interia.pl i TVN (Zarządzanie e-projektem).
Uczestnicy studiów będą mogli liczyć również na zagraniczne praktyki oraz interesujące warsztaty i aktywności poza programem studiów. Opiekunem praktycznych kursów jest Jarosław Królewski, dyrektor zarządzający Humanoit Grup, współtwórca i wykładowca na studiach podyplomowych z Marketingu Internetowego na AGH. Więcej informacji o e-specjalności, na której brak informacji o limicie przyjęć – mimo ograniczonej liczby studentów, na www.wh.agh.edu.pl/egospodarka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]