Letnia kampania asortymentu chłodniczego BEKO

Rozpoczęła się kampania reklamowa BEKO, mającą na celu wspieranie segmentu chłodnictwa. Spoty będą emitowane w największych stacjach TV, w kinach oraz wspierane viralami w Internecie. Kampania potrwa do końca sierpnia br.
O autorze
1 min czytania 2012-07-08

BEKO w bieżącym roku postawiło na rozwój asortymentu chłodniczego. Cała linia produktów została odświeżona pod kątem stylistyki i funkcjonalności.

– Od początku lipca do końca sierpnia 2012 roku potrwa kolejna kampania reklamowa naszej marki. Będzie to kontynuacja naszego zimowego spotu. Głównym bohaterem, obok lodówki, będzie uroczy maluch z naszych reklam. Spoty będą obecne w telewizji, kinie i Internecie – komentuje Michał Grzeliński, Marketing Director Poland, Czech Rep., Slovakia.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Potrwa od początku lipca do końca sierpnia br. Będzie się składała z 30’ spotów reklamowych, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TVP Info oraz ich stacje tematyczne, AT Media, Discovery&Animal Channel) oraz kinach (Cinema City, Multikino, Helios, Silver Screen). Za kreację jest odpowiedzialna agencja TBWA, a za realizację dom mediowy OMD Media Direction.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj