Bo najważniejsze są emocje! Rusza nowa kampania piwa Tyskie

Już wkrótce Tyskie dostarczy Polakom wielu sportowych emocji i miliony tematów do rozmów. Właśnie rozpoczyna się nowa kampania, która w dowcipny sposób komunikuje działania Tyskiego i przypomina, jak ważny dla mężczyzn jest sport.
O autorze
1 min czytania 2015-08-21

Tyskie organizuje dedykowane akcje z 35 klubami z całej Polski.

W zamian za zebrane przez kibiców kapsle po piwie, Tyskie udzieli im dodatkowego wsparcia. Cele akcji zostały ustalone z każdym klubem indywidualnie. Fani lokalnego sportu zbierają zatem kapsle na oprawy meczowe, doposażenie drużyny czy remonty stadionów. – Zależało nam aby odpowiedzieć na prawdziwe potrzeby drużyn. Dlatego nie zaproponowaliśmy celu akcji, ale zapytaliśmy o niego same kluby, które najlepiej wiedzą czego potrzebują– mówi Joanna Deinrych, Młodszy Menadżer ds. Zarządzania Marką Tyskie. Akcja trwać będzie do końca października, w tym czasie kibice mogą wrzucać kapsle do specjalnych urn, które znajdują się w sklepach. Przed stadionem każdego z klubów, który dołączył do akcji, stanie także jedna, duża urna –  to tam odbędzie się wielkie liczenie kapsli.

Siła tegorocznych działań oraz kampanii wynika głównie z dużego zaangażowania kibiców i miłośników piwa na poziomie lokalnym. W każdym mieście prowadzimy nieco inne działania, dostosowane do charakteru oraz potrzeb jego mieszkańców. Wspólnie z klubami organizujemy spotkania kibiców z zawodnikami, które wywołują wiele pozytywnych emocji. Wierzymy, że dzięki temu nasze działania są prawdziwe i spotkają się z pozytywnym przyjęciem – mówi Aleksandra Zarychta – kierownik ds. PR marek Kompanii Piwowarskiej.

W najnowszym spocie, którego premierę zaplanowano na 20 sierpnia, widzimy grupę nieco znudzonych mężczyzn, którzy z całą pewnością nie należą do mistrzów konwersacji. Na szczęście jest sport! Dlatego też Tyskie z dumą wspiera kilkadziesiąt inicjatyw i miliony rozmów o sporcie. Oprócz dwóch spotów, kampania promująca tegoroczne inicjatywy piwa Tyskie obejmuje także działania w Internecie oraz billboardy, których kreacja podporządkowana  jest działaniom Tyskiego w danym mieście. Akcja trwać będzie do końca października.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację spotu oraz działania digital odpowiada agencja Saatchi&Saatchi, reżyserię DOCTER TWINS (Jason & Matt Docter). Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe ZTUDIO, a postprodukcją Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Słuchaj podcastu NowyMarketing