T-Mobile prezentuje najnowszą odsłonę kampanii reklamowej, opierającej się na scenkach z życia niecodziennej pary przyjaciół – pana i jego czworonożnego kompana – oraz na ich pełnych humoru dialogach. Tym razem kampania wspiera nową ofertę T-Mobile, w której do jednego abonamentu można swobodnie dobrać aż do pięciu różnych usług – w tym drugi numer, Internet mobilny lub domowy – i dodatkowo obniżyć comiesięczne rachunki nawet do 50 zł.
Przygotowane nowe spoty pokazują, że klienci wybierający usługi w stałym pakiecie nie zawsze wszystkich potrzebują, a w konsekwencji stają się one niepożądanym wydatkiem. W dłuższym, 30-sekundowym filmie zobaczymy Pana i Psa przechadzających się nadwiślańskimi bulwarami. Spacer jednak zakłóca ciągnący się za Psem balast w postaci m.in. ogromnego telewizora i telefonu stacjonarnego, symbolizujących niepotrzebne usługi.
Zobacz również
W tej samej konwencji utrzymano drugi, 15-sekundowy spot, w którym siedzący w balonie Pies nie może oderwać się od ziemi ze względu na zbyt duże obciążenie.
Odpowiedzią na kłopoty bohaterów jest oferta T-Mobile, w której to klient decyduje, jakie usługi dodaje do swojego podstawowego abonamentu i nie jest ograniczony konfiguracją narzuconą przez operatora.
Nowa kampania pojawi się nie tylko w telewizji, ale także w Internecie, na potrzeby którego przygotowane zostały dwa dodatkowe filmy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania reklamowe obejmą także prasę, kanały społecznościowe, owned media, nośniki wielkoformatowe OOH oraz materiały POS w salonach operatora.
Za kreację odpowiada agencja DDB&tribal wraz z Cut Cut, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.