T-Mobile prezentuje najnowszą odsłonę kampanii reklamowej, opierającej się na scenkach z życia niecodziennej pary przyjaciół – pana i jego czworonożnego kompana – oraz na ich pełnych humoru dialogach. Tym razem kampania wspiera nową ofertę T-Mobile, w której do jednego abonamentu można swobodnie dobrać aż do pięciu różnych usług – w tym drugi numer, Internet mobilny lub domowy – i dodatkowo obniżyć comiesięczne rachunki nawet do 50 zł.
Przygotowane nowe spoty pokazują, że klienci wybierający usługi w stałym pakiecie nie zawsze wszystkich potrzebują, a w konsekwencji stają się one niepożądanym wydatkiem. W dłuższym, 30-sekundowym filmie zobaczymy Pana i Psa przechadzających się nadwiślańskimi bulwarami. Spacer jednak zakłóca ciągnący się za Psem balast w postaci m.in. ogromnego telewizora i telefonu stacjonarnego, symbolizujących niepotrzebne usługi.
Zobacz również
W tej samej konwencji utrzymano drugi, 15-sekundowy spot, w którym siedzący w balonie Pies nie może oderwać się od ziemi ze względu na zbyt duże obciążenie.
Odpowiedzią na kłopoty bohaterów jest oferta T-Mobile, w której to klient decyduje, jakie usługi dodaje do swojego podstawowego abonamentu i nie jest ograniczony konfiguracją narzuconą przez operatora.
Nowa kampania pojawi się nie tylko w telewizji, ale także w Internecie, na potrzeby którego przygotowane zostały dwa dodatkowe filmy.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania reklamowe obejmą także prasę, kanały społecznościowe, owned media, nośniki wielkoformatowe OOH oraz materiały POS w salonach operatora.
Za kreację odpowiada agencja DDB&tribal wraz z Cut Cut, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.