Plus i siatkówka to niemal synonim. W trakcie 17. lat zaangażowania Plusa piłka siatkowa zyskała status narodowego sportu Polaków. Dzięki Telewizji Polsat mecze siatkówki oglądają całe rodziny, a dyscyplina kojarzy się ze świetną zabawą i rozrywką oraz największymi sukcesami na arenie międzynarodowej.
Teraz mistrzowska oferta Plusa otrzymała mistrzowskie wsparcie reklamowe. Udzielają go Reprezentanci Polski i aktualni Mistrzowie Świata w piłce siatkowej mężczyzn, a wszystko to wiąże się z początkiem jakże ważnego sezonu przedolimpijskiego i udziałem naszych zawodników w Pucharze Świata oraz Mistrzostwach Europy oraz kwalifikacjami na Igrzyska.
Zobacz również
Jako pierwsza startuje dziś komunikacja oferty JA+ Mix, a już we wrześniu pojawią się reklamy kolejnych ofert. W okraszonych humorem spotach z udziałem naszych reprezentantów przedstawione będą korzyści posiadania usług Plusa. Filmy te będą spójne z formatem aktualnej platformy komunikacyjnej „JA+”.
O swoich wrażeniach z planu zdjęciowego mówi Michał Kubiak, kapitan Reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn – „Pierwszy raz miałem okazję wziąć udział w takim przedsięwzięciu. Bardzo dobrze wspominam współpracę na planie z całą ekipą oraz zabawne momenty z kręcenia scenek, jak te kiedy Fabian Drzyzga miał problemy żeby powiedzieć „Dynamo Dudki”.
Dzik elegant na plakacie 32. Akcji Sprzątanie świata
Mateusz Mika, przyjmujący polskiej reprezentacji będący twarzą kampanii Mix, dodaje – „To było nowe, ciekawe doświadczenie – zobaczyć jak się robi takie spoty od kuchni. Warto było wziąć w tym udział. Najtrudniej było wytrzymać, patrząc koledze w twarz, kiedy on gra. Nie mogliśmy tego dograć bo się śmialiśmy.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Autorem kreacji nowej komunikacji jest agencja Scholz&Friends. Spoty reżyserował Bartosz Prokopowicz, a autorami scenariuszy są Weronika Zielińska i Agnieszka Niska-Wójcik. Za produkcję odpowiada Ryszard Kłosowski i TFP, a postprodukcję powierzono Rio de Post. Kampanie planuje Media Direction i będą one miały miejsce w stacjach telewizyjnych, Internecie oraz na nośnikach zewnętrznych.
Spot reklamowy pt. „Szatnia” promujący od dziś ofertę JA+ MISTRZOWSKI MIX z markowym smartfonem za 1 zł już w doładowaniu 30 zł miesięcznie jest dostępny pod linkiem: