W czerwcu br. spółka podpisała z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT S.A. umowę na wyłączność na oferowanie powierzchni reklamowej na witrynie lot.com.
Digital Contact powstało pod koniec ubiegłego roku, jako nowy podmiot w grupie Tarsago Media Group, międzynarodowej firmie wydawniczo-mediowej od lat obecnej na europejskim rynku i specjalizującej się w publikacji czasopism, książek oraz muzyki i szeroko rozumianej sprzedaży produktów na odległość. Digital Contact uzupełnia portfolio spółek TMG o nowy rodzaj działalności sieci reklamowej współpracującej z innymi wydawcami w zakresie on-line.
Zobacz również
Sieć realizuje kampanie display oraz kampanie e-mailingowe, oferując niestandardowe pakiety emisyjne. W swoim portfolio posiada pakiety tematyczne, takie jak: Lifestyle, Street Culture, Rodzice, Biznes, Sport, Ekologia, Medycyna i Podróże. Jednym z pakietów o największym dotarciu jest pakiet dedykowany podróżom. Zasięg serwisów podróżniczo-turystycznych wynosi prawie 65 mln odsłon.
Od czerwca 2015 r. Digital Contact poszerzyło swoją ofertę o obsługę serwisu lot.com, który w ciągu miesiąca odwiedza prawie 300 000 realnych użytkowników**. Oprócz sprzedaży powierzchni display umowa zakłada również sprzedaż pełnej oferty reklamy pokładowej linii lotniczych (branding samolotu i wnętrza, dystrybucja ulotek, katalogów, sampling produktów, zapowiedzi pokładowe i emisja spotów reklamowych).
Lot.com nie jest pierwszym serwisem, który na wyłączność znalazł się w ofercie Digital Contact. Stałym partnerem sieci dotyczącym sprzedaży kampanii reklamowych są m.in. serwisy Witajwpodrozy.pl oraz Magazyngolfowy.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing