Rekrutacja na kierownicze stanowisko. Nieziemski urlop w stylu Superb

Jak w ciekawy sposób zaprezentować nowy model samochodu, unikając utartych haseł reklamowych? Jak dotrzeć z komunikacją do grupy docelowej, która nie lubi bezpośrednich reklam i ciężko ją zaangażować w działania marketingowe?
O autorze
1 min czytania 2015-09-17

Dla marki ŠKODA, Grupa kalicinscy.com przygotowała akcję Nieziemski urlop w stylu Superb, mającą na celu budowę świadomości nowego modelu ŠKODY Superb oraz zaangażowanie grupy docelowej.

„ŠKODA Superb to flagowy model naszego klienta. Dedykowany bardzo wymagającym klientom, którzy nie są skłonni chodzić na kompromisy, a ich sposób spędzania czasu w internecie różni się od innych. To było fajne, strategiczne i kreatywne wyzwanie, o czym wiedzieliśmy od samego początku. Nieziemski urlop w stylu Superb to aktywacja wyróżniająca się spośród innych realizowanych w tej branży. Rekrutowaliśmy w niej na kierownicze stanowisko i tak jak w Superbie zapewniliśmy odpowiednie udogodnienia: styl, wyposażenie oraz komfort. Tym samym zachęciliśmy grupę docelową do poznania wszystkich unikalnych cech nowej ŠKODY Superb, a tym samym zwiększyć świadomość najważniejszych i najlepszych zmian w modelu.” Łukasz Kazimierczak – Account Manager

Na potrzeby akcji stworzony został specjalny landing page urlopwstylusuperb.pl. Kampania była wspierana działaniami na Facebook’u oraz w serwisach rekrutacyjnych: pracuj.pl oraz goldenline.pl. Nagrodą w konkursie było wypożyczenie nowego modelu ŠKODY Superb na 10 dni oraz 5000 zł na wakacyjne wydatki w czasie urlopu.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się