We wrześniu tego roku Goethe-Institut w Warszawie obchodzi 25 lecie swojej działalności. Z tej okazji przygotowano wydarzenie „25 godzin na 25 lecie Goethe-Institut”, które oficjalnie rozpocznie kursy w odświeżonym, bardziej przyjaznym i inspirującym Instytucie.
Goethe-Institut już od ćwierć wieku współtworzy przestrzeń miejską w Warszawie, dbając o jej jakość i strukturę. Tej jesieni reklama kursów stała się elementem miasta. Standardowe plakaty zastąpiono obrazami wypełnionymi żywą trawą. Zawisły one w modnych warszawskich lokalach – „Chłodna 25”, „Znajomi Znajomych”, „Pardon To Tu”, „Państwo Miasto” i „Karma”. Reklama jest bardziej widoczna, bardziej inspirująca, bardziej ekologiczna, odpowiedzialność społeczna w przestrzeni miasta staje się bardziej istotna.
Zobacz również
Za pomysł i wdrożenie kampanii odpowiada agencja Leniva Studio.
W ofercie Goethe-Institut można znaleźć zarówno kursy dla dzieci, młodzieży, jak i dorosłych. Wychodząc naprzeciw potrzebom uczęszczających osób stworzono również kursy przygotowawcze do matury, kompetencyjne oraz języka zawodowego. Zapisy prowadzone są od 14 do 30 września. Można ich dokonać telefonicznie, umawiając się na test poziomujący.
W trakcie wydarzenia rocznicowego będzie można wziąć udział w jednej z lekcji pokazowych, które odbędą się w piątek i sobotę. W sobotę po południu zaplanowano trzy lekcje skierowane specjalnie do osób zainteresowanych technicznymi nowinkami –będą się odbywać przy użyciu iPadów oraz interaktywnych tablic. Goethe-Institut przygotował również niespodziankę dla odwiedzających – konkurs z nagrodami w postaci kursu językowego w Niemczech oraz dwóch kursów w Goethe-Institut w Warszawie. Szczegóły konkursu będzie można poznać podczas imprezy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Link do wydarzenia na Facebooku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najważniejsze informacje:
Goethe-Institut
ul. Chmielna 13 a
00-021 Warszawa
+48 22 505 90 00
Zapisy 14-30.09.2015
Więcej informacji na stronie.