The Digitals z kampanią dla kart płatniczych i kredytowych Banku Pekao S.A.

Bank Pekao S.A. wystartował z aplikacją, która ma pomóc konsumentom w wyborze karty płatniczej lub kredytowej z ich szerokiego portfolio. Motyw przewodni działań opiera się na lubianych przez różne grupy konsumentów quizach i testach psychologicznych.
O autorze
0 min czytania 2015-09-23

Na stronie Banku uruchomiona została specjalna aplikacja, która na podstawie udzielonych odpowiedzi, dobierze najbardziej odpowiednią kartę.

Dodatkowo, każdy zainteresowany kartami Banku Pekao S.A. może wziąć udział w konkursie. Zadaniem uczestników jest odpowiedź na pytanie, co znalazłoby się na liście zakupów, jeśli konsument otrzymałby kartę o wartości 3 000 PLN. Do wygrania są nagrody pieniężne, które dostępne będą na wybranych przez zwycięzców kartach.

Aplikacja i konkurs wspierane są kampanią na popularnych stronach z quizami oraz na Facebooku.

Za koncepcję, kreację i realizację działań odpowiedzialna jest agencja The Digitals.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing