Warsaw Speaks Mobile powraca

Już 7 października br. o godzinie 18:00, rozpocznie się ósma już edycja spotkania Warsaw Speaks Mobile. Będziemy poruszać tematy związane z szeroko pojętą branżą mobile i nowych technologii.
O autorze
1 min czytania 2015-10-01

Podczas najbliższego spotkania będziemy mogli posłuchać:

  • Marcina Łaciaka – Dyrektora Sprzedaży i Marketingu DigitalVirgo, który opowie o tym, jak dobrze przygotować się do projektu wdrożenia aplikacji mobilnej,
  • Stefana Batorego – prezesa iTaxi.

W dalszej części spotkania odbędzie się panel dyskusyjny, którego uczestnikami będą Adam Zajdzik i Tomasz Bucholc, a który poprowadzi organizatorka spotkania Katarzyna Dworzyńska. Podczas panelu odpowiemy sobie na pytanie, czy aplikacja mobilna to dobry pomysł na biznes, a także przyjrzymy się bliżej historii powstania i rozwoju aplikacji Kekemeke.

„Bardzo się cieszę, że Warsaw Speaks Mobile powraca. To już 8 edycja spotkania, a wciąż widzę duże zapotrzebowanie na rozmowy na tematy mobilne. Tym razem w siedzibie Gazeta.pl porozmawiamy o aplikacjach mobilnych. Jak zawsze będą z nami najciekawsi, najlepsi praktycy z branży mobilnej w Polsce. Serdecznie zapraszam do udziału w WSM-ie i mam nadzieję, że widzimy się 7 października.” – Katarzyna Dworzyńska, pomysłodawczyni oraz organizatorka Warsaw Speaks Mobile

Prelegenci Warsaw Speaks Mobile to zawsze doświadczeni specjaliści z branży – do tej pory udział w spotkaniach wzięło ponad dwudziestu z nich. WSM to także tematy związane z nowymi technologiami. Podczas minionych edycji uczestnicy mogli poznać m. in. prototyp bransoletki TACTILU, iBeacons czy zobaczyć mechanizm działania Google Glass.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od teraz spotkania Warsaw Speaks Mobile będą odbywać się w nowym miejscu – w siedzibie Gazeta.pl, która mieści się przy ulicy Czerskiej 8/10 w Warszawie.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak by móc w nim uczestniczyć, należy zarejestrować się na oficjalnej stronie wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się