Tomek to doświadczony seniorcopywriter, który pracuje w zawodzie ponad 15 lat. Rozpoczynał jeszcze w Ammirati Puris Lintas. Później były m.in. TBWA, G7, Team One i 303, Walk, Ogilvy. Współtwórca kampanii TurboDymoMan i Sióstr Bezendu dla marki 36.6, reklam dla Simplusa, Żywca, Żubra. Zdobywca kilku nagród na reklamowych konkursach ogólnopolskich. Ostatnio za kampanię dla Programu 3 Polskiego Radia „Trójka nie nadaje bzdur”.
Poza twórczością reklamową, jest również współautorem pełnometrażowej sztuki Kitta Kergulena, święcącej sukcesy na deskach Teatru Wyspiańskiego w Katowicach.
Zobacz również
W PZL wesprze dział kreacji w obsłudze bieżących klientów agencji oraz będzie odpowiadał za prace nad projektami new business.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]