Czternastoletnie doświadczenie zdobywał, pracując w takich agencjach jak Leo Burnett, Ogilvy & Mather, Publicis, Saatchi & Saatchi, TBWA, Young & Rubicam. Realizował projekty m.in. dla: Canal +, Fiat, Millennium Bank, nc+, Orange, Plus, Raiffeisen Polbank, Renault, T-Mobile, Toyota, US Pharmacia, UPS. Jego prace były nagradzane w konkursach branżowych w kraju i za granicą m.in. w Art Directors Club of Europe (ADC*E), Cannes Lions International Festival of Creativity, Epica Awards, Effie Awards, KTR-ach.
WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:
Zobacz również
- WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
- WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
- WALK Digital – dostarczający rozwiązania interaktywne.
- WALK Events – specjalizujący się w eventach.
- WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
- WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
- WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.
Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie.