Biernacka posiada 6-letnie doświadczenie. Zdobywała je, pracując m.in. w Leo Burnett Warsaw oraz Isobar Poland. Realizowała projekty dla takich marek, jak: Castorama, Disney Channel, Fiat, Imperial Cinepix, Philip Morris, Procter and Gamble, Reebok Women, Samsung.
WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:
Zobacz również
WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
WALK Digital – dostarczający rozwiązania interaktywne.
WALK Events – specjalizujący się w eventach.
WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.
Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie www.walk.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Biernacka posiada 6-letnie doświadczenie. Zdobywała je, pracując m.in. w Leo Burnett Warsaw oraz Isobar Poland. Realizowała projekty dla takich marek, jak: Castorama, Disney Channel, Fiat, Imperial Cinepix, Philip Morris, Procter and Gamble, Reebok Women, Samsung.
Słuchaj podcastu NowyMarketing