Do tej pory takich możliwości na Linkedln nie było. Podobne zawężenie reklamy wymagało wiele pracy i nieraz ręcznych ustawień. Portal ograniczał kierowanie reklamy także tylko do 100 firm.
Obecnie Linkedln chce dać reklamodawcom możliwość wykorzystania zbieranych przez nich danych.
Zobacz również
Reklamodawcy będą mogli skorzystać z własnych list z kontami firm. Na podstawie wczytanych list Linkedln przejrzy 8 milionów firm posiadanych we własnej bazie i utworzy specjalny segment użytkowników do targetowania reklam.
W dalszym ciągu są dostępne także inne funkcje do zawężania grupy odbiorców, jak choćby zawężenie geograficzne. Dzięki temu reklamodawcy mają szansę trafić z ofertą do bardzo wąskiej, wybranej na własne potrzeby grupy odbiorców.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing