Koncept kreatywny kampanii reklamowej stworzyła agencja Young & Rubicam Polska, a spot telewizyjny agencja Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, natomiast działania PR realizować będzie agencja ATW Communications.
Nowa kampania promocyjna marki Fantasia wprowadza na rynek dwa limitowane warianty smakowe jogurtu – Fantasia White i Fantasia Black w opakowaniach projektu znanej polskiej projektantki biżuterii, Ani Kruk. Unikalna modowa współpraca, która będzie promowana w kampanii telewizyjnej oraz internetowej, obejmuje również premierę kolekcji biżuterii ANIA KRUK Inspired by Fantasia.
Zobacz również
Elementami kampanii będzie emisja spotu reklamowego, działania digitalowe oraz konkurs, w którym nagrodami będą zestawy biżuterii z unikatowej kolekcji ANIA KRUK inspired by Fantasia. Kampanię uzupełnią aktywności marketingowe w sklepach, w tym zintensyfikowane promocje produktu oraz lokowanie materiałów POS. Działania PR obejmą prasę oraz media elektroniczne.
Limitowana edycja jogurtów Fantasia to dwa nowe, wyszukane warianty smakowe. Fantasia Black to połączenie kremowego jogurtu z chrupiącymi, kakaowymi kulkami, natomiast dodatkiem Fantasia White będą kulki o smaku kokosowym. Lekki, finezyjny smak nowych jogurtów odzwierciedlają stylowe opakowania graficznego projektu Ani Kruk. Na wieczku i etykiecie produktu znajdzie się subtelny ornament, a wzór uzupełnia stylizowany, złoty napis informujący o smaku jogurtu, umieszczony na różowym tle przełamującym stonowaną kolorystykę projektu. Całość komunikuje inspiracje światem mody, urzekając cenioną przez projektantkę dyskretną elegancją.
Kolekcja biżuterii ANIA KRUK inspired by Fantasia, dostępna od marca w sprzedaży w butiku i sklepie internetowym ANIA KRUK, złożona jest z delikatnych, koronkowych wzorów, w które wpisano monogram „K”, będący wariacją logotypu marki ANIA KRUK. Kolekcję tworzą dwa zestawy biżuterii – z białego i żółtego złota – oraz bransoletki z białego i czarnego złota. Biżuterię utrzymano w estetyce typowej dla prac Ani Kruk, charakteryzującej się niewymuszoną elegancją i szykowną prostotą.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Autorem spotu reklamowego promującego limitowaną edycję jogurtów Fantasia jest agencja Platige Image. Koncepcję kampanii reklamowej opracowała agencja Young & Rubicam Polska, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Działania PR realizuje agencja ATW Communications.
Słuchaj podcastu NowyMarketing