Od marca tego roku sieć CityFit postanowiła znacznie rozszerzyć współpracę z agencją WebTalk, dotychczas odpowiedzialną za działania social media. W ramach nowej umowy WebTalk będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę komunikacji digital – w tym m.in. stroną internetową oraz kampaniami performance. WebTalk poprowadzi też bloga sieci, we współpracy z dietetyczką, stylistką modową oraz trenerem personalnym.
Agencja będzie dodatkowo również obsługiwać nowe kluby sieci reklamowo – zarówno w ATL, jak i BTL.
Zobacz również
– Cieszymy się, że współpraca układa się nam tak dobrze, że nie tylko przedłużamy umowę na kolejny rok, ale też mocno rozszerzamy jej zakres o nowe obszary – mówi Michał Dunin, dyrektor zarządzający WebTalk.
Ze strony WebTalk za klienta odpowiada zespół kierowany przez Account Executive Edytę Nowicką, w ramach teamu Account Manager Uli Piętki.
WebTalk jest niezależną agencją interaktywną zatrudniającą ponad 30 specjalistów z bogatym doświadczeniem w marketingu i reklamie. Agencja działa na rynku od 2010 roku i dostarcza kompleksowe rozwiązania strategiczne w obszarze szeroko pojętej komunikacji digitalowej. W portfolio WebTalk są takie marki jak: ORLEN, Kia Motors Polska, Saturn, Exim Tours, Kazar, JW. Construction, CityFit, Bridgestone. W ostatnich latach agencja regularnie otrzymuje nagrody i wyróżnienia na międzynarodowych festiwalach reklamowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
CityFit to sieć innowacyjnych klubów fitness otwartych 24 godziny na dobę, przez wszystkie 365 dni w roku. Kluby oferują swoim klientom ogromną przestrzeń do ćwiczeń, nowoczesny sprzęt, dożywotnią gwarancję ustalonej ceny bez dodatkowych opłat, a jednocześnie bez długoterminowych umów. Sieć posiada obecnie 6 klubów w Polsce: w Warszawie (na Targówku i Rondzie ONZ), Lublinie, Rzeszowie, Wałbrzychu i Bielsku-Białej. W tym roku otwarte zostaną kolejne kluby w Gdańsku i Katowicach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing