Tymbark od 80 lat niezmiennie pozostaje marką młodą duchem i towarzyszy nam we wszystkich ważnych i codziennych chwilach.
Nieważne, ile masz lat – ważne na ile się czujesz! Jubileuszowy spot marki udowadnia, że można być młodym bez względu na wiek. Zarówno ośmioletni chłopiec i osiemdziesięcioletni dżentelmen czują się świetnie, bo zawsze pozostają sobą i nie zapominają o młodzieńczej energii, jaka w nich tkwi. Bohaterowie Tymbarku pokazują nam, jak czerpać z życia radość w każdym jego momencie. Oni kochają to, kim są i nie chcą się zmieniać. Podobnie Tymbark – nie zmienia się i od 80 lat pozostaje ciągle w najlepszym wieku!
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Tymbark 80 urodziny świętuje przez okrągły rok. Specjalna edycja opakowań produktów podkreśla 80 lat tradycji, billboardy w przestrzeni miejskiej przypominają o jubileuszu, a dodatkowo marka jest również szeroko obecna we wszystkich mediach. Urodzinowy spot wyraźnie wskazuje, ile energii do działania tkwi w Tymbarku i jak radośnie marka będzie świętować jubileusz także w dalszej części roku.
Zachęcamy do obejrzenia reklamy:
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Start kampanii:25 kwietnia 2016 r.
Agencja reklamowa: BrainBox
Dom mediowy: MindShare