…specjaliści Bench zyskują możliwość lepszej, automatycznej personalizacji ofert, kierowanych do swoich grupach docelowych w językach angielskim i niemieckim. Techniczne możliwości narzędzia pozwalają natomiast na jeszcze większą precyzję w komunikacji.
Prezentacja produktów w kanale e-mail
Oprócz kompleksowej personalizacji komunikacji z klientem, decydującym kryterium wyboru optivo® broadmail przez Bench była możliwość połączenia e-mail marketingu z systemem zarządzania sklepem internetowym firmy Oxid. Ta bezproblemowa integracja umożliwia łatwe i efektywne wprowadzenie informacji o produktach do szablonu newslettera, dostosowanych do odpowiedniej grupy docelowej i języka komunikacji z odbiorcą. Dział obsługi klienta optivo – dzięki elastycznemu szablonowi newslettera Template-Kit – dostosował layout wiadomości do konkretnych wymagań przedstawionych przez firmę Bench. Dzięki temu e-maile, wysyłane w ramach poszczególnych kampanii, zostały optymalnie dostosowane do niestandardowego wzornictwa używanego przez Bench.
Zobacz również
Wysyłka w kolejnych językach europejskich
Zmiany wprowadzone z pomocą optivo spotkały się z dużą aprobatą klientów Bench. Nowy design i koncepcja marketingowa sprawiły, że pierwsze newslettery osiągnęły dużo lepsze wyniki niż wcześniej prowadzona komunikacja. Tak dobre wyniki sprawiają, że Bench planuje stopniowo poszerzyć działania w ramach prowadzonych kampanii e-mail marketingowych na kolejne rynki europejskie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce