Głównym celem kampanii, obok launchu nowej linii produktowej na polskim rynku, jest dotarcie do ściśle określonej grupy konsumentów tego segmentu produktów, a także do osób zainteresowanych tematyką naturalnego żywienia. Dlatego narzędzia i kanały wykorzystane w kampanii – zarówno na płaszczyźnie wizualnej jak i treści – zostały dobrane tak, aby skutecznie przyciągnąć ich uwagę i zachęcić do aktywnej, dalszej eksploracji tematu.
Do współpracy przy kampanii agencja zaprosiła Anetę Łańcuchowską – znaną dietetyczkę, która doradza od lat Polakom, jak jeść by być zdrowym, pełnym sił, a co za tym idzie szczęśliwym człowiekiem. Jej postać pojawia się w kilkunastu video-poradnikach, będących odpowiedziami na pytania nt. produktu, testami oraz krótkimi tipami dietetycznymi. Na uwagę zasługuje fakt, że jeden z filmów pozwala nam na interakcję w trakcie jego odtwarzania poprzez kliknięcie wybranego elementu na ekranie, co umożliwia użytkownikom obejrzenie go w wybranej przez siebie sekwencji scen. Dzięki video krok po kroku dowiadujemy się o zaletach nowej propozycji Knorr, np. o procesie suszenia, któremu poddawane są składniki wchodzące w skład produktu. Poznajemy także praktyczne domowe tipy, np. na cięcie cebuli bez zazwyczaj towarzyszącym tej czynności łzom, czy też jak zmienić swoje kulinarne nawyki na zdrowsze.
Zobacz również
– Knorr Naturalnie Smaczne! to innowacyjny produkt, powstały w 100% z naturalnych składników, który wyróżnia się na tle całej kategorii. Zależało nam na tym, aby dotrzeć z przekazem do osób, które poszukują wygodnych rozwiązań kulinarnych, jednocześnie wysoko ceniąc sobie przygotowywanie posiłków z naturalnych składników. Chcieliśmy także, aby konsumenci jak najlepiej mogli poznać możliwości i zalety wykorzystania naszej nowej propozycji w codziennym gotowaniu – tłumaczy Bartłomiej Janusz z Unilever Polska.
Maciej Hilt, Senior Account Manager z Agencji OS3, dodaje – Video interaktywne to idealna forma prezentacji contentu w tego typu kampaniach. Jest angażująca, w przystępnej i atrakcyjnej formie przekazując najważniejsze komunikaty marki. Dodatkowe wzmocnienie w popularnych kanałach komunikacyjnych sprawia, że kampania jest skuteczna i trafia dokładnie do tych konsumentów, którzy są realnie zainteresowani tematyką.
Za strategię komunikacyjną, w skład której wchodzi koncept kreatywny video-poradników, kampanie: oudoorowa, w prasie w kluczowych tytułach poradnikowych i kulinarnych, display oraz dedykowana stronę www odpowiada agencja OS3. Za produkcję video odpowiada Oversee Production. Zakupem i doborem mediów zajmuje się dom mediowy Mindshare.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing