Jogobella w butelce łączy w sobie soczysty smak owoców z delikatnym jogurtem co daje idealną propozycję orzeźwiającego napoju na każdą porę dnia. Jogurty Jogobella dostępne są w sześciu smakach: truskawka, malina, brzoskwinia i marakuja, owoce egzotyczne z truskawką, wiśnia i wanilia oraz jabłko i mango.
W swojej najnowszej kampanii Jogobella zachęca konsumentów do zaprojektowania własnego, wyjątkowego opakowania butelki. Do zaprojektowania jest sześć butelek, tyle ile smaków oferuje Jogobella w butelce. Konkurs prowadzony jest poprzez stronę http://www.jogobella.pl. Zwycięskie projekty zostaną wprowadzone do produkcji i pojawią się na sklepowych półkach w 2017 roku. Ich twórcy zostaną dodatkowo nagrodzeni 6 zestawami dwóch rowerów miejskich. Przewidziane są też nagrody etapowe – co tydzień zostanie przyznanych 25 komfortowych puf w soczystych truskawkowych kolorach.
Zobacz również
Akcji „zostań projektantem Jogobelli” towarzyszy silna kampania w mediach online. Kampania obejmuje działania performance m.in. na portalu społecznościowym Facebook oraz w Google, działania display na ogólnopolskich i tematycznych portalach oraz wsparcie influencerów na Instagramie.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z agencją Lubię to – linked by Isobar oraz Amnet Polska i iProspect. Koncepcję konkursu stworzył Zott Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]