Konkurs Twórców Reklamy to największy polski festiwal kreacji reklamowej, w ramach którego nagradzane są prace budujące krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce. W tym roku jego jury przyznało aż 7 mieczy Grupie WALK.
Projekt przygotowany przez WALK Digital dla Fundacji Integracja został wyróżniony czteroma złotymi mieczami w kategoriach: Active Advertising, Digital&Mobile, Film, PR&Event oraz srebrem ponownie w Digital&Mobile. „Nie chcę być strażakiem” to kampania, która przełamując społeczne tabu w humorystyczny sposób promuje zatrudnianie osób z niepełnosprawnością, pokazując ich jako grupę aktywną, asertywną i mającą do siebie zdrowy dystans. W kategorii Desing jury uhonorowało złotem system identyfikacji wizualnej stworzonej przez WALK Desing dla Ceviche Bar. Natomiast event „Grand Prix 2.0 16 – Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz Cars” zrealizowany przez WALK Events otrzymał brąz w kategorii PR&Event.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]