Otwarcie Hali Koszyki przewidziano na wrzesień 2016 r.; działania komunikacyjne rozpoczynają się w maju br.
Hala Koszyki – flagowa inwestycja Griffin Real Estate, zlokalizowana w centrum Warszawy przy ul. Koszykowej, to pierwsze w Polsce miejsce gdzie się jada, robi zakupy i spędza czas, odnajdując inspiracje nie tylko kulinarne – koncept podobny do znanych z innych światowych metropolii, jak Nowy Jork, Londyn, Oslo, Rotterdam czy Florencja. Różnorodność usług dostępnych w Hali Koszyki sprawi, że każdy z odwiedzających znajdzie tam coś dla siebie: różne kuchnie świata i wydarzenia kulturalno-towarzyskie związane z wyjątkowym charakterem tego miejsca. Na terenie Hali Koszyki znajdzie się m.in.: 18 konceptów kulinarnych, 11 sklepów spożywczych, drogeria, księgarnia czy sklep z wyposażeniem kuchennym.
Zobacz również
Na uwagę zasługuje architektoniczny aspekt powstania nowej Hali Koszyki. Koncepcja Hali Koszyki zakłada rekonstrukcję pierwotnej, charakterystycznej bryły. Odtworzony został jej układ, rytm, kubatura oraz elementy i wszystkie materiały, które po demontażu nadawały się do ponownego wykorzystania. Spełnione zostały wszystkie wymogi i zalecenia określone przez Stołecznego Konserwatora Zabytków. Odtworzono m.in. ceglane ściany, wykorzystując oryginalne cegły ze zdemontowanej Hali. Odrestaurowano secesyjne fasady budynków bramnych czy historyczne stalowe kratownice, odmalowane na pierwotnie występujący w różnych elementach Hali zielony kolor. W Hali Koszyki będą również prezentowane oryginalne elementy klatki schodowej, balustrady, okna czy elementy ceramiczne z odpowiednim opisem historycznym.
Hala Koszyki chce stać się na stałe żywym elementem tkanki miejskiej, by być kulinarnym, towarzyskim i kulturalnym centrum miasta – warszawskim tyglem, przyciągającym do siebie ludzi, którzy wspólnie stworzą jego energię i wartość.
Projekt Hali Koszyki przygotowała pracownia architektoniczna JEMS Architekci, a koncepcję wnętrz – studio projektowe Medusa Group. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud, zaś bankiem finansującym BGK.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing