PR-owcy, copywriterzy i dziennikarze coraz częściej korzystają z biur coworkingowych

Zamiast pracy w domu – coraz więcej samodzielnych marketingowców, PR-owców, copywriterów i innych przedstawicieli wolnych zawodów wybiera wynajem miejsca biurze coworkingowym.
O autorze
1 min czytania 2016-06-01

W samej Warszawie tego typu przestrzeni jest już około 40, a zapotrzebowanie wciąż rośnie. Miesięczny koszt wynajmu to około 550 zł.

Coworking zakłada wspólną pracę w specjalnie do tego przystosowanym, wynajętym biurze. Pozwala na obniżenie kosztów działalności oraz zdrowe rozdzielenie życia zawodowego od prywatnego. Aż 60% freelancerów i start-upowców deklaruje, że odkąd pracuje w biurze coworkingowym, lepiej relaksuje się domu.

Twórcza atmosfera i owocne znajomości

Biura, biurka na godzinę, sale konferencyjne i szkoleniowe, stały dostęp do internetu, drukarek, faksów – wszystko to obejmuje oferta warszawskich biur coworkingowych. Taka forma pracy stwarza niepowtarzalną okazję do nawiązywania międzybranżowych kontaktów – a to, jak wiadomo, jeden z najważniejszych aspektów budowania swojej pozycji na marketingowym rynku. Co więcej – kreatywne środowisko sprzyja dalszemu rozwojowi własnej działalności. 68% osób uważa, że dzięki pracowaniu w biurach coworkingowych jest w stanie lepiej się skoncentrować i skończyć projekt na czas

Gdzie szukać biur coworkingowych?

Biura coworkingowe pojawiają się we wszystkich dużych polskich miastach. W Warszawie znaleźć je można niemal w każdej dzielnicy – ze szczególnym uwzględnieniem Śródmieścia, Mokotowa, Ursynowa i Pragi. Przestrzeń wokół biur również nabiera biznesowego sznytu – powstają tam modne restauracje i inne punkty usługowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o warszawskich biurach coworkingowych, w tym ich szczegółowe lokalizacje, można znaleźć w infografice, stworzonej przez HRS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing