…a także import i politykę cenową produktów z muzycznych linii Casio, do których należą m.in. Celviano, Privia, CDPoraz najnowsze keyboardy MZ.
Nowa brand manager jest pomysłodawczynią projektu CASIO Something in the AiR oraz konkursu wspierającego debiutantów CASIO Zgrani, której twarzami są muzyk Czesław Mozil, videoblogerCyberMarian oraz pianista Tomasz Stroynowski. Pod jej kierunkiem marka Casio systematycznie podkreśla wysoką jakość techniczną i profesjonalne zastosowania cyfrowych instrumentów klawiszowych oraz wiąże swój wizerunek z koncertującymi muzykami.
Zobacz również
Jej nowym ambasadorem został Buslav – kolejny debiutujący projekt muzyczny,któremu patronuje marka. W 2015 Casio pod kierunkiem Magdaleny Piotrowskiej z sukcesem wprowadziło na rynek pianino hybrydowe GP-500 oraz GP-300. Flagowe instrumentylinii Celviano,stworzone we współpracy z uznanym producentem fortepianów C. Bechstein, docenione zostały przez wielu artystów i systematycznie pojawiają się na scenach podczas recitali.
Magdalena Piotrowska z marketingiem instrumentów muzycznych związana jest od 2013 roku. W jej portfolio znajdują się m.in. marki: Steinway & Sons, Boston, Essex, Casio, Hagstrom, Tanglewood i Mapex. W 2013 roku koordynowała przejęcie i relaunch marek należących do Rodziny Steinway na polskim rynku i od tego czasu odpowiada za ich marketing i komunikację. Z sukcesem ożywiła wizerunek legendarnego wytwórcy fortepianów, odbudowała zaufanie do subbrandówBoston i Essex istotnie zwiększając ich udział w rynku oraz zbudowała szereg relacji z muzykami, wśród których znaleźli się czołowi polscy pianiści m.in. Włodek Pawlik, Wojciech Majewski, Aleksander Dębicz, Stanisław Soyka czy Tomasz Betka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]