„Pasjonaci muzyki i piłki nożnej już niebawem będą żyli wyłącznie meczami oraz festiwalami, w tym największym, czyli Woodstockiem, którego Lech po raz trzeci jest sponsorem głównym.
Dla jednych i drugich Lech przygotował konkurs „GRASZ CZY GRASZ?”, który pozwoli im połączyć te dwie pasje. Dodatkowo, to także szansa na atrakcyjne nagrody do wyboru: coś dla siebie znajdą fani piłki jak i muzyki” – mówi Dagmara Roger z Kompanii Piwowarskiej.
Zobacz również
By wziąć udział w konkursie „GRASZ CZY GRASZ” wystarczy zakupić limitowaną edycję czteropaka Lecha Premium. W środku znajdują się puszki Leszka w koszulce kibica i Leszka z motywami festiwalowych glanów. Niezależnie od preferencji, zadanie konkursowe jest jedno: uczestnicy wcielą się w rolę komentatora sportowego, by w jak najbardziej rozemocjonowany sposób, niczym legendy komentatorskie skomentować fragment koncertu. W ciągu czterech tygodni trwania akcji na uczestników czekają cztery różne filmy do komentowania. Co tydzień na najciekawsze nagrania czeka 100 nagród, które można wybierać na stronie konkursu www.graszczygrasz.pl Aktywacja potrwa cały czerwiec.
Akcja „GRASZ CZY GRASZ?” będzie wspierana kampanią ogólnopolską, w skład której wchodzą działania – OOH, display, konkurs oraz social media. Za kreację odpowiada agencja GPD, puszki zostały zaprojektowane przez agencje CzteryCzawrte, agencja Lubię To odpowiada za działania digital, a agencja Tailor Made PR prowadzi działania PR.
Regulamin na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing