Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Codemedia poszerza swój zespół

Z końcem maja do zespołu Codemedia – niezależnego domu mediowego – dołączyła Ewa Orleańska. Na stanowisku Senior SEM Specialist zajmie się realizacją kampanii efektywnościowych dla klientów agencji.
O autorze
0 min czytania 2016-06-10

Orleańska z branżą SEM związana jest od 5 lat. Pracowała w domu mediowym SMG, jako senior SEM Planner, a wcześniej jako specjalista SEM w agencjach They.pl oraz The Digitals. Ma również doświadczenie w pracy po stronie klienta.

Realizowała kampanie dla takich marek jak Saturn.pl, Samsung oraz dla klientów z branży finansowej m.in. Raiffeisen Polbank, Prudential i Eurobank. Zaangażowana była również w projekty dla sektora MŚP – przede wszystkim lokalnych biznesów oraz klientów z branży deweloperskiej, retail, turystycznej i księgarni internetowych.

Ewa Orleańska specjalizuje się w kampaniach efektywnościowych, e-commerce i analityce internetowej. Jest certyfikowanym specjalistą w zakresie Google AdWords i Google Analytics.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj