Stacje radiowe na stronie głównej WP
Od teraz użytkownicy Wirtualnej Polski mogą słuchać najpopularniejszych stacji radiowych – Open FM i PolskaStacja.pl z poziomu strony głównej portalu. Oferta radia internetowego Grupy WP to w sumie 200 dedykowanych kanałów muzycznych. W dniu premiery radia na SG WP zaprezentowano 60 dedykowanych kanałów muzycznych. Wszystkie pogrupowano w kategorie tematyczne: polecane, muzyka na cały dzień, największe przeboje, polska muzyka, muzyczne odkrycia, gatunki muzyczne. Radio na SG będzie wydawane dynamicznie, a lista polecanych stacji będzie dopasowywała się automatycznie do użytkownika (stacje najczęściej przez niego słuchane) i kontekstu, np. pory dnia, dnia tygodnia.
– Uruchomienie usługi na stronie głównej WP traktujemy jako dodatkowy kanał dystrybucji radia internetowego. To jednocześnie dalszy ciąg integracji produktów radiowych z całym portfolio produktów GWP. – mówi Paulina Górska, Dyrektor Produktu Lifestyle i Serwisów Video w Grupie Wirtualna Polska – Chcemy docierać z naszą ofertą do jak najszerszego grona odbiorców, tym razem uatrakcyjniając dodatkowo stronę główną naszego core’owego produktu, Wirtualnej Polski. Oferta została przygotowana przez nasz zespół specjalnie dla użytkowników WP, braliśmy pod uwagę specyfikę tej grupy oraz jej muzyczne preferencje, np. w danej części dnia czy tygodnia.
Zobacz również
Obie stacje docierają do atrakcyjnej grupy docelowej 15-34 (Open FM) i 25+ (PolskaStacja), generując na desktopie 5,5 miliona streamów miesięcznie* W styczniu GWP wprowadziła do desktopowej oferty reklamowej Open FM i PolskaStacja spoty wideo, w kwietniu – spoty audio o długości 15 i 30 sekund, przy czym spot 30-sekundowy jest emitowany w ekskluzywnym bloku reklamowym, raz na godzinę, skupiając całą uwagę słuchacza. Wideospoty 15- i 30-sekundowe serwowane są po zmianie stacji, z cappingiem, raz na 30 minut.
W najbliższych dniach „radiowa” oferta reklamowa strony głównej zostanie wzbogacona o spoty audio-wideo. Wkrótce ww. rozwiązania reklamowe zaimplementowane zostaną także w radiowych aplikacjach mobilnych.
Weekendowe dniówki cross-device na stronie głównej WP
GWP wprowadza też na stronie głównej weekendowe dniówki cross-device, obejmujące jednocześnie trzy spakietowane ekrany: desktop, web mobile i tablet. Propozycja ma na celu znaczące zwiększenie zasięgu kampanii jednodniowych klientów, przy jednoczesnej gwarancji wzrostu świadomości marki reklamodawców – wg badań świadomość marki w kampaniach cross-device rośnie do 250%** względem kampanii one-screen. Aż o 60%*** wzrasta też liczba konwersji w formaty reklamowe emitowane multi-screen.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Wprowadzając „dniówki” weekendowe na 3 ekrany zapewniamy klientom wzrost zasięgu o ponad 700 tysięcy użytkowników, oferując jednocześnie, przy zakupie oferty łączonej, niższy koszt dotarcia do użytkownika – podkreśla Agnieszka Ferenc, Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego GWP. – Już ponad 30% odwiedzających SG WP czyta treści prezentowane na stronie głównej na mobile’u. Podążamy za tymi internautami, wzmacniając jednocześnie efektywność i siłę kampanii, dzięki stałemu kontaktowi odbiorcy z reklamą, niezależnie od wybranego przez niego urządzenia i wykonywanej aktywności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing