Agencja swoją pozycję rynkową buduje od 15 lat, pracując dla takich klientów jak Stock Polska, Grupa Żywiec, Orangina Schweppes Polska, AEG czy Beisersdorf (Nivea). To kolejna w przeciągu roku akwizycja uzupełniająca ofertę holdingu i strategiczny krok w realizacji planu dynamicznego rozwoju grupy.
Transakcja pomiędzy grupą a H2O Creative została zamknięta w zeszłym tygodniu. Obie strony zgodnie twierdzą, że jest to szansa na rozwój i stworzenie komplementarnej, konkurencyjnej oferty na rynku. Jak podkreśla Marcin Maj, CEO OS3 Group S.A. – Szybko postępująca synergia kanałów on-line i off-line to kierunek, w którym zmierza współczesna komunikacja marketingowa. Ciągłe poszerzanie kompetencji to jedno z kluczowych założeń naszego biznesu, a H2O Creative to doskonałe uzupełnienie naszej oferty, szczególnie w zakresie shopper, który jest istotnym elementem dzisiejszych strategii marketingowych skupionych na efektywności.
Zobacz również
H2O Creative to agencja obecna na rynku od 15 lat, która od początku swojego istnienia buduje swoją pozycję w oparciu o kompleksowe doradztwo strategiczne oraz stosowanie niestandardowych rozwiązań shopper marketingowych. Jednym ze spektakularnych sukcesów agencji jest strategia komunikacji marki Lubelska, która w ciągu trzech lat podbiła rynek krajowy, stając się nr 1 wśród wódek smakowych oraz znalazła się wśród najsilniejszych marek alkoholowych na świecie. Wśród niedawnych sukcesów warto także wymienić dynamiczny rozwój marki Saska, w której tworzenie agencja była zaangażowana od samego początku. Agencja może także pochwalić się realizacją kampanii in-store na rynki europejskie dla marki AEG (sprzęt AGD).
Michał Tomaszuk, CEO H2O Creative tak tłumaczy decyzję o wejściu do grupy– To dla nas ważny krok w dynamizacji naszego biznesu. Łączenie kompetencji pod jednym dachem to zauważalny trend na polskim rynku usług marketingowych oraz naturalna konsekwencja odpowiadania na oczekiwania stawiane przez Klientów. A ci coraz częściej szukają możliwości przekazania budowania pozycji swoich marek w jedne, wyspecjalizowane ręce. Synergia podmiotów o ugruntowanych pozycjach sprawi, że na rynku pojawi się nowa jakość obsługi nawet bardzo złożonych i funkcjonujących na wielu płaszczyznach kampanii marketingowych.
Zarówno OS3 Group S.A. jak i H2O Creative mogą pochwalić się bogatym portfolio Klientów z różnego typu branż. Od FMCG, w tym produkty sensytywne, poprzez finanse i bankowość, a kończąc na motoryzacji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W ramach OS3 Group S.A. działają już: agencja strategiczno-kreatywna OS3, Faster’n’Better specjalizująca się w aktywacjach WOMM, Media Republic – dom mediowy wyspecjalizowany w mediach interaktywnych, Red Umbrella – software house, MobileGo mająca w ofercie rozwiązania mobilne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing