Wszystko za sprawą akcji Pepsi. Co więcej Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski rozdawali bilety na finał UEFA Champions League.
Zobacz również
Zobaczcie, co trzeba było zrobić, żeby je zdobyć:
PS
O interaktywnych bilboardach pisaliśmy już naprawdę dużo. Zobaczcie reklamę, dzięki której można było przemienić się w superbohatera. Więcej informacji oraz ciekawych przykładów tutaj >>
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Przeczytajcie także o tym, jak Reebok zachęcił przechodniów do biegania przy swoim billboardzie.
PS 3
Czy interaktywne lustro może komuś uratować życie? Okazuje się, że tak. Przeczytacie o tym tutaj >>
PS 4
A może macie ochotę porozmawiać z Marilyn Monroe? W świecie billboardów wszystko jest możliwe! Cały artykuł tutaj >>
PS 5
Bilboardy interaktywne potrafią być również śmiertelnie przerażające…
A tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Polecamy!