Charlize, Fashionelka i autorka bloga Smakowity Kąsek są bohaterkami najnowszej kampanii marki NESCAFÉ Sensazione Créme. Trzy 45-sekundowe spoty z ich udziałem emitowane są na fanpage’u marki na Facebooku, platformach VOD,m.in. Ipla i TVN Player, w serwisie Youtube oraz w kanałach własnych blogerek.
Blogerki – przyjaciółki opowiadają historię swojej znajomości, równocześnie zachęcając inne przyjaciółki by opowiedziały własne, niepowtarzalne historie. Najciekawsza z nich zostanie nagrodzona przez markę NESCAFÉ profesjonalną sesją zdjęciową, a powstałe podczas sesji materiały ostaną wykorzystane w drugiej odsłonie kampanii reklamowej.
Zobacz również
Akcja wpisuje się w strategię NESCAFÉ Sensazione Créme, która buduje swój wizerunek jako marki sprzyjającej celebrowaniu znajomości, nadającej klimat spotkaniom oraz długim rozmowom. Autorem strategii oraz pomysł kreatywnego kampanii jest agencja MEC Wavemaker. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]