W wyniku globalnego przetargu Hypermedia od lipca 2016 odpowiada za aktualizowanie treści, utrzymanie, przygotowanie i zmiany podstron do kampanii cyfrowych na 25 rynkach świata w tym Polsce. Będą to m.in. kraje w Azji, Europie i Ameryce Północnej. W przetargu Gilette Hypermedia wygrała z globalną agencją kreatywną P&G – „Possible Worldwide”, która utrzymała obsługę klienta w Stanach Zjednoczonych.
– Poszerzenie współpracy z P&G jest kolejnym dowodem na zaufanie klienta do nas w 16-tym roku współpracy. Dodatkowo, konsekwentnie dowodzimy, że usługi świadczone przez polskie firmy stanowią coraz większą konkurencję dla graczy na dużych i dojrzałych rynkach międzynarodowych– mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, dyrektor zarządzająca Hypermedii w Polsce.
Zobacz również
Współpraca rozpoczęła się w lipcu bieżącego roku.
Gillette to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Od ponad stu lat wpływa na to, jak mężczyźni traktują golenie. Każdego poranka ponad osiemset milionów mężczyzn na całym świecie sięga po produkty Gillette, by stanąć twarzą w twarz z nowym dniem.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce