Nasze firmy mają w wielu miejscach bardzo podobne podejście, dzięki czemu doskonale rozumieliśmy się podczas produkcji i postprodukcji tego dużego projektu. Obie strony są przygotowane na niespodziewane wyzwania, elastyczne i przede wszystkim bardzo zaangażowane. To wszystko złożyło się na sukces. Explainer maski Neuroon to „ukochane dziecko” obu zespołów. – mówi Julia Domagalik, Account Manager agencji Clipatize.
Neuroon to inteligentna maska do spania – pierwsze dostępne na rynku urządzenie konsumenckie automatycznie analizujące sen poprzez monitoring fal mózgowych i zwiększające jego efektywności, dzięki zastosowaniu pulsacyjnej terapii światłem. Neuroon, posiadający sześć głównych funkcji, ułatwia użytkownikowi zasypianie, poprawia jakość snu oraz sprawia, że wstawanie rano staje się łatwiejsze. Ponadto maska pomaga zwalczyć negatywne efekty jet lagu, planuje drzemki oraz dostarcza dodatkowej dawki energii potrzebnej w ciągu dnia.
Zobacz również
Inteliclinic, producent Neuroona to także obecnie jeden z najgoręcej komentowanych i wzbudzających największe zainteresowanie startupów. Duże oczekiwania wobec produktu towarzyszą mu od samego początku – firma zebrała na platformie crowdfundingowej Kickstarter ponad cztery razy więcej funduszy niż zamierzała. Maska sprzedawana jest od sierpnia 2014, głównie w Japonii i Stanach Zjednoczonych, ale bardzo żywe zainteresowanie towarzyszy jej także w Polsce.
Clipatize zrealizował serię krótkich filmów, tzw. explainerów, które będą wykorzystane do kampanii promującej Neuroon. Celem kampanii jest przede wszystkim edukacja rynku i prezentacja najważniejszych cech produktu i korzyści, jakie niesie jego używanie. Kampania kierowana jest głównie do krajów Ameryki Północnej i Azji, a w dalszej kolejności także Europy. Produkcja filmów została zakończona w czerwcu tego roku.
Naszym celem było stworzenie żywych i wyrazistych filmów, które najlepiej oddadzą charakter produktu oraz wzbudzą w widzach zaufanie. Wykorzystaliśmy nasze podejście stosowane zwykle przy produkcji explainerów, gdzie unikamy płytkiej komunikacji i powierzchownego contentu, ale tym razem odeszliśmy od animacji i postawiliśmy na prawdziwy film z prawdziwymi ludźmi. W projekcie zaangażowany był cały zespół produkcyjny, trzech aktorów, a całość kręcono w czterech różnych miejscach. – dodaje Jan Kuczyński, Creative Director w Clipatize.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zależało nam na stworzeniu profesjonalnego wideo, które przybliży potencjalnym użytkownikom zalety korzystania z Neuroona. Zdecydowaliśmy się również na przygotowanie serii krótkich materiałów filmowych, pokazujących klientom jak korzystać z Neuroona na co dzień. Obecnie format wideo zapewnia najlepsze dotarcie do odbiorców, a funkcje maski jako innowacyjnego produkt na rynku, muszą być dobrze wytłumaczone. Spośród kilku firm, zarówno polskich, jak i amerykańskich, wybraliśmy Clipatize, którzy przedstawili nam najciekawszą wizję produkcji filmów. Byliśmy również pod wrażeniem profesjonalnego podejścia, na którym nie zawiedliśmy się ani razu. – Aleksandra Siciarz, CMO w Inteliclinic.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wideo prezentujące Neuroon można zobaczyć na kanale agencji Clipatize w Vimeo:
Więcej na temat samej maski: www.neuroon.com