Aby pokazać nową limitowaną linię butów powstałą we współpracy z marką Reebok, Palace postanowiło stworzyć zabawną reklamę. Wystąpił w niej znany i lubiany aktor Jonah Hill.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Przed Wami duża dawka ironii i humoru – zobaczcie koniecznie:
PS
Znamy oczywiście dużo innych fajnych reklam, w których marki i gwiazdy potrafią mówić o sobie z dystansem. Tutaj kilka przykładów:
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Niedawno pisaliśmy także o świetnej akcji, w której celebryci zachęcali młodych Brytyjczyków do udziału w referendum. Cały artykuł tutaj >>
PS 3
Przykład z naszego podwórka – T-raperzy znad Wisły rapują dla OLX.pl
PS 4
Willem Dafoe udający Marilyn Monroe Snickersa – więcej informacji znajdziecie tutaj >>
PS 5
I na koniec Thor Bjornsson (Góra z Gry o tron) w reklamie SodaSteam. Cały tekst tutaj >>
Ominęliśmy coś? Dajcie znać w komentarzach 😉
Zobaczcie również poprzednie odcinki Reklamy dnia!