Przez ostatnie 3 lata Maciek Twardowski i Tytus Klepacz pracowali razem w DDB&tribal, gdzie przede wszystkim byli odpowiedzialni za całościową komunikację McDonald’s i PZU. Współtworzyli platformę #mamsmakanamaka. Z Marcinem Dorocińskim zapewniali spokój i pomagali powołać do życia Niestraszki. Dla Polskich Linii Lotniczych przygotowali akcję #KISSaLOT, dzięki której LOT jako pierwsza polska marka zdobył nagrodę Facebook Awards.
Wcześniej, pracując jeszcze osobno, tworzyli dla PKO format Szymon na krańcach świata oraz kompleksową komunikację napoju Tiger. Ponadto pracowali dla takich marek jak: T-Mobile, Ford, Kasztelan, Johnson & Johnson, Maspex, Warka, Okocim, Danone, Żywiec Zdrój, Millennium Bank, Canal+, Samsung, Polsat, Simplus, czy Škoda.
Zobacz również
Są jednymi z najczęściej nagradzanych na polskim rynku, ich prace otrzymały ponad 120 nagród za kreację, warsztat i efektywność. W samym sezonie 2015/2016 zdobyli wspólnie 27 nagród KTR, 3 Effie, Lwa w Cannes, Złoto i Best od EMEA Region Award na Facebook Awards oraz wiele pomniejszych nagród i wyróżnień.