Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza do zgłaszania swoich kampanii do konkursu Mixx Awards 2016.
Mixx Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe wykorzystujące digital. To również jedyny konkurs, który nagradza jednocześnie kreację i efektywność.
Zobacz również
Mixx Conference to wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy. Jest to jedyna konferencja oparta wyłącznie o prezentacje bazujące na case studies.
Od dziś do 5 września 2016 można zgłaszać kampanie reklamowe do udziału w Mixx Awards 2016. Zgłoszeń dokonywać mogą zarówno marketerzy, jak i agencje reklamowe, domy mediowe, portale, wydawcy czy dostawcy technologii z większych i małych firm.
Zapraszamy do zgłaszania swoich projektów z ostatnich 12 miesięcy w następujących osiemnastu zmodyfikowanych kategoriach: Brand Awareness and Positioning, Product Launch, Direct Response and Lead Generation, Cross-Media Integration, Public Service and non-profit campaign, Branded Content, Branded Site, Social – Community Building, Online Marketing with Influencer, Mobile, Video online, Games, Interactive Out-of-Home and off-line, Innovation, Use od Technology, Internet of Things, Business-to-Business, Direct Response and Lead, E-mail.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dodatkowo przyznawane będą nagrody za dokonania w następujących kategoriach: Człowiek Roku, Marketer Roku, Dom Mediowy Roku, Agencja Roku, Nagroda Specjalna IAB za całokształt dokonań.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Mixx Awards to międzynarodowy konkurs z tradycją sięgającą 2005 roku, kiedy to po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Od tamtej pory z powodzeniem jest rozwijany w wielu krajach świata i stał się jednym z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej. Polska edycja Mixx Awards organizowana jest przez IAB Polska od 2007 roku, a od czterech lat konkursowi towarzyszy konferencja Mixx Conference.
Tegoroczna, jubileuszowa edycja konkursu, poza modyfikacjami kategorii oraz wyborem nowej lokalizacji, stała się okazją do wprowadzenia ważnych zmian w regulaminie przyznawania nagród. W tym roku zniesione zostały dotychczasowe ograniczenia – zgłaszane kampanie będą mogły być nagradzane w wielu kategoriach, a w każdej z nich przyznane zostaną 3 nagrody: złota, srebrna i brązowa. Ponadto ujednolicono standardy przyznawania ocen w kategorii Best in Show, Agencja Roku i Dom Mediowy Roku – w dużej mierze będą opierać się one o sumę punktów uzyskanych za wyróżnienia w pozostałych kategoriach.
Regulamin oraz Cennik konkursu MIXX Awards 2016 można znaleźć na stronie internetowej wydarzenia MIXX Awards & Conference.