Co w niej takiego niezwykłego? Otóż kampania została zrealizowana przez dzieci. One czuwały nad produkcją, napisały muzykę oraz scenariusz.
Zobacz również
Efekt jak najbardziej wart Waszej uwagi. Zobaczcie sami:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W naszym cyklu pisaliśmy już o innej bardzo dobrej kampanii nawiązującej do szkolnej tematyki „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. Cały materiał możecie przeczytać tutaj >>
PS 2
Inny opisany przez nas przykład, gdzie dzieci weszły w rolę reżyserów i aktorów to wzruszająca reklama Sos Wioski Dziecięce. Więcej informacji na jej temat znajdziecie tutaj >>.
PS 3
Przeurocza reklama o tym, że czytanie inspiruje:
PS 4
Lepiej faktycznie zostać w szkole 😉
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!