…przystępnego cenowo. Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za całość projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.
Startująca w lipcu kampania „Smaki świata za 19,95 zł” potrwa do 5 września br. – obejmuje zarówno kanały digital, jak i BTL (wszystkie restauracje sieci Pizza Hut z obsługą kelnerską, zaproszenia, ulotki etc.). Punktem wyjścia dla prac nad kampanią było wprowadzenie do oferty nowych potraw nawiązujących do globalnego trendu w kategorii food – czyli czerpanie inspiracji z kuchni świata. Celem akcji reklamowej jest wsparcie nowych, restauracyjnych produktów Pizza Hut oraz podkreślenie roli marki jako eksperta i innowatora w kategorii „pizza”.
Zobacz również
Nowe produkty wprowadzone do oferty wakacyjnej to pizze: Tajska, Chińska, Indyjska, Hiszpańska i Polska; a także przystawki w tym Rolsy Prowansalskie oraz Kurczak Teriyaki.
Grupą docelową kampanii są przede wszystkim „młodzi dorośli”, w wieku 19-39 lat, mieszkający w miastach gdzie działają restauracje Pizza Hut, zarówno korzystający już z oferty sieci, jak i nie będący jej klientami.
Deloitte Digital była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, m.in. opracowanie strategii, pomysłu kreatywnego, integrację komunikacji w kanałach online i offline, przygotowanie Key Visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w internecie, a także działań w kanałach Social Media. Agencja zajęła się również opracowaniem projektu zaproszeń, ulotek, standów, naklejek etc.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W wyniku wygranego wiosną przetargu agencja Deloitte Digital zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii projektów komunikacyjnych oraz obsługą działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki Pizza Hut, w tym także dla mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Twitter.
Słuchaj podcastu NowyMarketing