Za pośrednictwem samych eventów, przeprowadzonych w trzech miastach Polski, udało się dotrzeć do blisko 20 tys. osób.
– 18. urodziny marki Dekoral to nie lada wyzwanie. Chcąc podkreślić swoją obecność na rynku, a zarazem przypomnieć klientom to, jak na przestrzeni lat zmieniały się nasze produkty, przygotowaliśmy specjalną kampanię „Najbarwniejsze momenty życia”. Projekt wystartował z początkiem 2016 roku – tłumaczy Anna Łatoszyńska, Brand Manager marki Dekoral.
Zobacz również
Jedną z zaplanowanych aktywności było przeprowadzenie cyklu eventów, które odbyły się w trzech polskich miastach: Warszawie, Wrocławiu oraz we Władysławowie. – Na potrzeby wydarzeń zbudowaliśmy miasteczka Dekoral, w których zaaranżowaliśmy strefę relaksu wyposażoną w komfortowe leżaki. Osoby, które odwiedziły nasze stanowiska, mogły zapoznać się z produktami marki Dekoral, jak również wziąć udział w rozmaitych konkursach. Do wygrania były m.in. urodzinowe koszulki. Gościem specjalnym był Kamil Gałka – artysta specjalizujący się w malowaniu aerografem – dodaje Łatoszyńska. Podczas trzech spotkań udało się dotrzeć do blisko 20 tys. osób. Rozdano 150 koszulek i otrzymano ponad 90 zgłoszeń konkursowych.
W ramach kampanii „Najbarwniejsze momenty życia” uruchomiono kampanię banerową, a także utworzono dedykowaną stronę internetową, za pomocą której każdy mógł wziąć udział w urodzinowej zabawie i wygrać jedną z atrakcyjnych nagród. Spośród 103 zgłoszeń wybrano laureata, który zgromadził 1377 głosów. Przygotowano także materiał wideo, w którym Dekoral dziękuje konsumentom za to, że od osiemnastu lat towarzyszy im w najważniejszych momentach życia. Spot obejrzano blisko 280 tys. razy. Kampania dotarła do 15 198 042 osób.
Marka Dekoral od lat wyznacza trendy kolorystyczne w Polsce. Dostarcza wysokiej jakości farby w najmodniejszych odcieniach i inspiruje do tego, jak łączyć i zestawiać poszczególne produkty, by tworzyć efektowne i ciekawe aranżacje we własnym domu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing