Nike Unlimited Campaign – nieograniczone możliwości

Tego lata sportowa rywalizacja dobiegła już końca. Jednak najtrudniejsza walka − ta, którą toczymy z własnymi ograniczeniami i uprzedzeniami, nigdy nie ustaje. Nike w każdym z filmów w ramach Unlimited Campaign pokazał, jak profesjonalni sportowcy oraz zwykli amatorzy codziennie podejmują wyzwania.
O autorze
1 min czytania 2016-08-24

Podkreślił wartości, takie jak odwaga, wiara we własne możliwości, determinacja oraz praca zespołowa. Filmy łącznie osiągnęły ponad 340 milionów odsłon w Internecie i na kanałach społecznościowych. 

Spoty należały do jednych z najczęściej oglądanych spośród wszystkich filmów przygotowanych z okazji letnich rozgrywek sportowych. Według badań Visible Measures, odcinek Unlimited Youabsolutnie zdeklasował w tym zakresie konkurencję – do 14 sierpnia obejrzało go 112 154 812 osób.  

W ramach serii pojawiło się sześć odcinków, prezentujących zarówno elitę sportowców, jak i amatorów, którzy mierzą się z własnymi ograniczeniami. Kampanię zainaugurował Unlimited Future, pokazujący, że nawet znani dziś sportowcy zaczynali swoją karierę jako dzieci. Następnie pojawiły się Unlimited You zachęcający do podejmowania sportowych wyzwań, Unlimited Courage z udziałem pierwszego transseksualnego zawodnika Chrisa Mosiera, Unlimited Together z wyjątkową muzyką Chance the Rapper, Unlimited Youth – opowiadający historię

„Żelaznej Zakonnicy” Madonny Buder oraz Unlimited Will, w którym wystąpił niepełnosprawny sportowiec Kyle Maynard.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zakończenie tegorocznej sportowej rywalizacji firma uhonorowała dodatkowym spotem Unlimited Pursuit z udziałem inspirujących sportsmenek. Wystąpiły w nim: tenisistka Serena Williams, paraolimpijka Scout Bassett, gimnastyczki Simone Biles i Gabby Douglas, koszykarka Elena Delle Donne, piłkarka Alex Morgan oraz lekkoatletki: Allyson FelixDafne Schippers, Shelly-Ann Fraser-PryceEnglish Gardner.

Słuchaj podcastu NowyMarketing