Tym razem skandynawski gigant postawił na bliskość i relacje międzyludzkie. Jak często nie znamy ludzi, których codziennie mijamy? Sąsiadów, osoby zaglądające do tej samej kafejki czy spacerujące z psem po tym samym parku? No właśnie!
Zobacz również
Ikea postanowiła zaprosić takie osoby i udowodnić im, że warto poznać się bliżej. Oryginalny był sposób przeprowadzenia eksperymentu. Zaproszeni siedzieli do siebie tyłem i nie mieli zupełnie pojęcia, z kim rozmawiają.
Zobaczcie sami – może dzięki temu spojrzycie dziś łaskawszym okiem na sąsiada 😉
Za koncept kreatywny akcji odpowiada agencja Kalicińscy.com, za produkcję Fog Content Agency, a reżyserem materiału jest Daniel Rusin, założyciel Reżyser Życia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tutaj przeczytacie o wspomnianej reklamie na temat początków Instagrama według IKEA.
PS 2
IKEA nie pierwszy raz stawia na emocje. W tej reklamie pokazuje, co w życiu naprawdę ważne. Całość tutaj >>
PS 3
W tym eksperymencie >> uczestnicy mogli zobaczyć, jak dużo ich łączy z innymi narodowościami – prawdziwa lekcja tolerancji:
PS 4
Podobno wystarczy dostatecznie długo utrzymywać z kimś kontakt wzrokowy, żeby poczuć emocjonalną więź. Ray-Ban postanowił to sprawdzić:
PS 5
Tutaj >> również warta uwagi akcja, która zachęca o pamiętaniu o starszych sąsiadach i zjedzeniu z nimi czasami posiłku – to drobne gesty o wielkim znaczeniu:
Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!