O tym, czego w tym roku warto słuchać podczas podróży autem, wspólnie z internautami zdecydują Tomson i Baron, Maria Sadowska, Katarzyna Nosowska oraz Dawid Podsiadło. Za organizację konkursu odpowiada agencja GoldenSubmarine, a partnerem akacji są Interia oraz RMF FM.
W trzeciej edycji ŠKODA Auto Muzyka pierwsze skrzypce grają oczywiście artyści. Do 18 września na stronie www.skodaautomuzyka.pl mogą oni zgłosić 2 utwory i wskazać jurora, który będzie oceniał ich materiał. Od 19 września na scenę wkraczają internauci.
Zobacz również
Głosując, tworzą oni ranking TOP 50 utworów z puli każdego jurora oraz wybierają najlepszy zespół, który wygra profesjonalną sesję zdjęciową. Ze wskazanych 50 nagrań, każdy juror wybierze 5 najlepszych. Zawalczą one o przychylność całej kapituły, która wyróżni wspólnie 10 zespołów i zaprosi je do nagrania wspólnej płyty.
Wszystkie wybrane przez jurorów zespoły zostaną zaproszone do Garażu. W trzeciej edycji ŠKODA Auto Muzyka będzie on odgrywał pierwszoplanową rolę. To właśnie w nim zespoły spotkają się z jurorem, który ich wybrał oraz stworzą krótkie filmiki. Nagrania te, wyświetlane będą jako reklamy na YouTube, a ten zespół, którego materiał będzie miał najniższy współczynnik „skip ad” wygra możliwość nagrania profesjonalnego teledysku.
W Garażu swoje materiały nagrają również jurorzy. W rozmowach z Marcinem Prokopem opowiedzą o swoich wrażeniach po wysłuchaniu na żywo wybranych zespołów, a także o tym, jak oceniają poziom wszystkich zgłoszeń. Już pod koniec września zobaczymy pierwsze wideo z udziałem Tomsona i Barona, w następnych wystąpią kolejno: Maria Sadowska, Katarzyna Nosowska oraz Dawid Podsiadło.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dla głosujących w konkursie, podobnie jak w poprzednich edycjach, zorganizowana zostanie loteria z nagrodami. W tym roku do wygrania jest ŠKODA Kodiaq, a także bilety na dowolny koncert w Europie, iPody Shuffle, słuchawki urBeats, Głośniki Bose i Gramofony Sony.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spot promujący akcję można zobaczyć na YouTube.
Agencja GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za całą koncepcję oraz organizację konkursu ŠKODA Auto Muzyka. Za produkcję materiałów wideo odpowiada firma The Polaks, za zdjęcia Zuza Krajewska, a za zakup mediów dom mediowy MediaCom. Za współpracę z artystami odpowiada MediaCom Beyond Advertising .