Reklama dnia: Kobieta to więcej niż tyłek – przekonują Wrangler i Kimbra

Reklama dnia: Kobieta to więcej niż tyłek – przekonują Wrangler i Kimbra
Kimbra wraz z Wranglerem mówią w swojej najnowszej reklamie More than a bum, że kobiety to coś więcej niż apetyczna pupa i nie ta część ciała powinna je definiować.
O autorze
0 min czytania 2016-09-23

Znaczenie ma bowiem nie ich seksualność, ale to kim są, co sobą reprezentują, jakie mają pasje i zainteresowania.  

Całość została podana w formie lekkiej, przyjemnej piosenki.

Śpiewamy? 😉 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Ciało nie tylko nie powinno definiować kobiet, ale również ich ograniczać. Zobaczcie świetną reklamę podpasek, o której pisaliśmy tutaj >>

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

#LikeAGirl – kampania, której nikomu nie trzeba przedstawiać. Artykuł o niej tutaj >>

PS 3

Inna świetna reklama Always na temat stereotypizacji płci pięknej. Przeczytacie o tym tutaj >>

PS 4

Za długie paznokcie i rozpraszający biust – dlatego właśnie dziewczyny nie mogą kodować. Cały materiał na ten temat tutaj >>

 

Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!