Muszą pamiętać, że płeć ich w żaden sposób nie ogranicza i nie powinny słuchać opinii opartych na stereotypach.
Zobacz również
Reklama to kontynuacja znanej i lubianej kampanii #LikeAGirl.
Zobaczcie sami:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
To nie pierwsza kampania Always, o której pisaliśmy. Zobaczcie również Czy emotikonki dyskryminują dziewczyny? Always zna odpowiedź
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Przy okazji obejrzyjcie również poprzednie reklamy z kampanii #LikeAGirl:
PS 3
A wiecie, dlaczego według stereotypów dziewczyny nie powinny kodować? Sprawdzicie w innym odcinku naszego cyklu: Za długie paznokcie i rozpraszający biust – czyli dlaczego dziewczyny nie mogą kodować.
PS 4
A jak wygląda poranek pewnej siebie kobiety? Również zdradzamy w innym odcinku Reklamy dnia. Zobaczcie tutaj >>
PS 5
Zachęcamy Was ponadto do przeczytania naszego artykułu na temat trendu girl power: Dziewczyny górą – czyli rozkwit trendu girl power w reklamie
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!