Nowa kampania marki Fithia pod hasłem „Smak Wyzwolony”

We wrześniu ruszyła kampania promocyjna marki Fithia. Linia obejmuje produkty do smarowania oraz oleje rzepakowe z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno. Hasło kampanii to Smak Wyzwolony.
O autorze
1 min czytania 2016-09-23

Marka Fithia to odpowiedź  na trendy konsumenckie w obszarze tzw „kuchennego smart”. To zupełnie nowy trend na rynku polskim, bo jak się okazuje w kuchni najbardziej cieszy nas przyrządzanie potraw, które sami sobie wymyślimy.

Linia produktów Fithia dedykowana jest wszystkim tym, którzy cenią smaczne i zdrowe posiłki a nie chcą lub nie mają czasu na ich przygotowanie.  Swój wyjątkowy smak i kolor Fithia zawdzięcza dodatkowi naturalnych olejów tłoczonych na zimno. Dzięki niej wykreujemy nowe oblicza kanapek, dodatków obiadowych bądź tradycyjnej jajecznicy. Fithia gwarantuje nieograniczone wariacje kulinarne z tego, co zwykle znajduje się w każdym domu. Koniec z  wertowaniem przepisów i skomplikowanymi zakupami. 

W skład linii wchodzą trzy produkty do smarowania z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno (z pestek dyni,  lnianym oraz słonecznikowym). Ofertę uzupełniają trzy warianty oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia: z dodatkiem oleju lnianego, z dodatkiem oleju z pestek dyni i z dodatkiem oliwy z oliwek extra virgin. 

Kampania wspierająca launch  nowej marki z portfolio Bielmar oparta jest o działania w Internecie (w tym social media) i w prasie o tematyce poradnikowej oraz lifestylowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania trwać będzie do końca grudnia 2016 roku.

Za kreację odpowiedzialna jest Agencja Hi, za zakup mediów i działania PR odpowiada agencja Zaza Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się