Marka Fithia to odpowiedź na trendy konsumenckie w obszarze tzw „kuchennego smart”. To zupełnie nowy trend na rynku polskim, bo jak się okazuje w kuchni najbardziej cieszy nas przyrządzanie potraw, które sami sobie wymyślimy.
Linia produktów Fithia dedykowana jest wszystkim tym, którzy cenią smaczne i zdrowe posiłki a nie chcą lub nie mają czasu na ich przygotowanie. Swój wyjątkowy smak i kolor Fithia zawdzięcza dodatkowi naturalnych olejów tłoczonych na zimno. Dzięki niej wykreujemy nowe oblicza kanapek, dodatków obiadowych bądź tradycyjnej jajecznicy. Fithia gwarantuje nieograniczone wariacje kulinarne z tego, co zwykle znajduje się w każdym domu. Koniec z wertowaniem przepisów i skomplikowanymi zakupami.
Zobacz również
W skład linii wchodzą trzy produkty do smarowania z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno (z pestek dyni, lnianym oraz słonecznikowym). Ofertę uzupełniają trzy warianty oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia: z dodatkiem oleju lnianego, z dodatkiem oleju z pestek dyni i z dodatkiem oliwy z oliwek extra virgin.
Kampania wspierająca launch nowej marki z portfolio Bielmar oparta jest o działania w Internecie (w tym social media) i w prasie o tematyce poradnikowej oraz lifestylowej.
Kampania trwać będzie do końca grudnia 2016 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kreację odpowiedzialna jest Agencja Hi, za zakup mediów i działania PR odpowiada agencja Zaza Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing